Brev:
Vågner tit om natten - 7 mdr.
6. februar 2012
Alder:
7 mdr.
Vågner tit om natten  - 7 mdr.
Hej Helen.
Min søn på 7 måneder vågner tit (lidt ked) om natten umiddelbart for at få sut og vide man er der.. vi flyttede ham ind på sit eget værelse, men efter 3 uger måtte jeg smide håndklædet i ringen, da jeg var træt hele næste dag, og blev træt af og rende slavisk hveranden time hele natten igenmen, så han er pt tilbage til soveværelset hos os.
Mit spørgsmål er selvfølegelig hvorfor han gør det? de sidste par nætter har jeg givet ham flaske for at se om det kunne hjælpe på det, det gjorde det lidt, han kan drikke 180ml, og det ville han selvfølegelig ikke gøre hvis der ikke var plads i maven.... men problemet er ikke helt løst af det.... og vil tilføje at sen aftenflaske er først noget jeg er begyndt på, ellers var sidste flaske klokken tyve.
vores dag ser typisk sådan ud:
7-7.30-vågner op
8.00- 1dl havregrød med vand af kop
9.00 flaske,spiser typisk 60ml
9.30 lur
12.00 frokost 1 dl majsgrød vand af kop
13.30 flaske,spiser typisk 60 ml
14.00 lur
15.30-frugt/mælk 80ml
17.30-kartoffelmos med grønt og kød/vand af kop
20.00 i seng
23.00 eller senere flaske 180ml, vi kan ikke få ham til at sove mere på en dag i øjeblikket, han har ellers taget en lur før i tiden ved sekstiden...
Jeg laver grøden på mm for at få mælken op på 400 ml.
Kan du give et råd? hvordan dagen ellers kunne se ud, også for at få mere mælk i ham, og hvordan vi får bedere nætter?
Helle